Thursday, April 28, 2016

Dendam Masrini - Sri Diah


UNTUK DIJUAL
rm10.00 (tdk tmasuk pos)
wa: 017 3113 226

Sinopsis:

Masrini datang di saat Datuk Khalil dilanda krisis. Dia berjaya membina hidup lelaki itu ke mercu kejayaan. Namun kesilapan yang sama membuatkan lelaki itu terjebak lagi.
Dendam berterabur di sana sini. Dendam Julia pada Masrini tidak pernah padam. Dia nekad untuk menjatuhkan Masrini, merampas Datuk Khalili dan menguasai perniagaan Syarikat Maju Jaya Sdn. Bhd.
Di masa yang sama isteri Datuk Khalil, Datin Azizah menjalin hubungan dengan bekas kekasihnya Professor Hisham yang sering menagih kasih darinya sejak bertahun. Masrini tersepit dalam skandal ini kerana bujang tua ini adalah bapa saudaranya.
Apakah mimpi Masrini sama dengan mimpi Julia? Bolehkah empayar bisnes yang dihajatkan oleh Datuk Khalil berada dalam rangkulannya? Mampukah Datin Azizah menepis bunga-bunga cinta Professor Hisham?
Novel ini akan menyajikan segalanya. Aneka krisis dipaparkan secara nyata. Momen cinta dirangkai penuh melankolik dan setiap denfam akan dipaparkan satu persatu. Mereka yang culas akan tewas di tangan takdir.

No comments:

Post a Comment