Tuesday, March 8, 2016

Biarkan Aku Pergi - Azizah Johor


UNTUK DIJUAL
rm10.00 (tdk tmasuk pos)
wa: 017 3113 226

Sinopsis:
Janji manismu itu telah aku duga dusta. Saat kau lafazkan... kala janji kau ikrarkan... hatiku berdebar-debar. Getarnya bagai satu peringatan yang tidak harus aku leka-lekakan. Ini permainanmu yang entah ke berapa... ini pengorbananku yang entah di mana nilainya... abang, tangisan hati ini pedihnya hanya aku yang rasa, yang meratapinya sejak sekian lama. Lalu salahkan aku kala pujuk rayumu aku biarkan lesu? Berdosakan aku bisa memohon agar diri ini dilepaskan? Kerana aku percaya... sampai bila-bila pun keadaan tidak akan kembali seperti sedia kala. Abang... binalah kehidupan baru bersama orang baru, kerana kembali kepadamu bererti membiarkan kenangan silam merantai tiap kepercayaan. Dan kasih sayang kita kiranya umpama cantuman warna-warna senja. Satu-satu meninggalkan kita kala malam merangkak tiba...


No comments:

Post a Comment