Thursday, February 25, 2016

Bidadari Cinta


UNTUK DIJUAL
rm10.00 (tdk tmasuk pos)
*harga asal: rm15.90*
wa: 017 3113 226

Sinopsis:
Kau ajar aku bahagia. Kau rawat kala aku derita. Namun masih tidak bisa aku terima kedua-duanya. Bahagia dan derita. Kerana saat gelap menyapa, kau berikan aku cahaya. Dan bila cahaya menyilaukan mata, kau tabiri aku dengan kanvas cinta. Kita sebenarnya sama-sama memerlukan. Hitam putih warna kehidupan usah dibiar menganggu kebahagiaan. Dan tidak salah juga kiranya kita simpan buat kenangan... kerana lukut tidak akan mengurang dan menambahkan apa-apa di dalam pencarian kita yang baru bermula. Malam-malam yang kelam kuleraikan satu, satu ikatannya dari menghambat hati... membelit emosi yang lara dan kecewa. Kerana aku juga ingin bahagia seperti mereka.

No comments:

Post a Comment