Monday, February 22, 2016

Janji Kasih


UNTUK DIJUAL

rm12.00

wa: 017 3113 226

Sinopsis:
Bahagia bagaikan sebutir berlian yang terjatuh ke laut. Dan laut itu pula penuh dengan tipu muslihat... ke dasar mana hendak digapai? Ia sama juga dengan tragedi Saliwati ditangkap khalwat di bilik professornya. 
Perkahwinan yang berkecai di tengah perjalanan usia ke hari tua. Antara emak dan bapanya menimbulkan tragedi. Emaknya bernikah dengan lelaki yang jauh lebih muda usianya. Lalu Saliwati terperangkap insiden dicabul bapa tirinya yang bagai singa Afrika mahu menerkam mangsanya.
Zahim kekasih lamanya yang baik budi dan prihatin, berdepan dengan dilema apabila isterinya menyuruh berpoligami. Pekerti santun Saliwati telah menjadi galang ganti antara rimbun kasih mereka suami isteri. Di matanya ada cinta, di hatinya ada setia. Namun Huzairi yang kematian bapa angkara tsunami terlebih dahulu telah mengumpan cinta Saliwati. 
Bagaimanapun wasiat seorang isteri akhirnya telah menghadiahkan gerbang bahagia untuk Zahim dan Saliwati. Apakah Huzairi juga turun menikmati kemuncak janji itu? Jika hak untuk bahagia menjadi milik semua, kasih yang ada biarlah menjadi janji setia bersama...




No comments:

Post a Comment